OBCHODNÍ PODMÍNKY
jsou nedílnou součástí kupní smlouvy (dále jen „Kupní smlouva“) uzavřené mezi Kupujícím (dále jen „Kupující“) a Prodávajícím (dále jen „Prodávající“) na dálku prostřednictvím elektronického obchodu na internetové stránce Prodávajícího www.ohybackanaroxor.cz (dále jen „ohybackanaroxor.cz“).
(Prodávající a Kupující spolu dále jen „Smluvní strany").
Tyto obchodní podmínky platí na území České republiky pro koupi zboží objednaného prostřednictvím elektronického obchodu na stránce ohybackanaroxor.cz
Obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na www.ohybackanaroxor.cz. Všechny vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím, které nejsou upraveny těmito všeobecnými obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů. Je-li Kupující spotřebitelem ve smyslu § 52 odst. 3 zákona č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění, tedy jedná-li se o Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, řídí se vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami příslušnými ustanoveními zákona č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů. Práva Kupujícího ve vztahu k Prodávajícímu vyplývající ze zákona č.250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů a zákona č.108/2000 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů zůstávají těmito obchodními podmínkami nedotčeny. Kupujícím se rozumí v systému zaregistrovaná fyzická osoba, nebo právnická osoba, která si elektronicky objedná zboží prostřednictvím elektronického obchodu na stránce ohybackanaroxor.cz. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o Kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky elektronického obchodu na stránce ohybackanaroxor.cz a celková cena tohoto zboží. Zbožím se rozumí všechny produkty vytvořené dle zvláštních požadavků Kupujícího uvedené v platném ceníku Prodávajícího na stránce ohybackanaroxor.cz
1.Objednávka
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech registračních formulářů. Prodávající neodpovídá za prodlení dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Kupující při registraci nezadal všechny požadované údaje a/nebo vyplnil registrační formulář chybně. Prodávající také neodpovídá za škodu, která byla způsobena Kupujícímu důsledkem toho, že Kupující zapomněl své přístupové heslo a/nebo se přístupové heslo Kupujícího dostalo do rukou nepovolaných osob bez přičinění Prodávajícího. Přijatá elektronická objednávka je považována za návrh Kupní smlouvy a je závazná. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká na základě závazného potvrzení elektronické objednávky v systému. Prodávající je povinen potvrdit e-mailovou zprávou (na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v elektronické objednávce) obsah elektronické objednávky Kupujícího a to bezodkladně po jejím doručení Prodávajícímu, jinak platí, že k uzavření Kupní smlouvy mezi Smluvními stranami nedošlo. Kupující je povinen zkontrolovat obsah elektronické objednávky uvedený v e-mailové zprávě Prodávajícím. V případě zjištění nesrovnalostí týkajících se obsahu elektronické objednávky potvrzené ze strany Prodávajícího, je Kupující povinen o tom uvědomit Prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu ohybacky@hsystem.sk
Za podstatné náležitosti elektronické objednávky se považují:
a.) Identifikace Kupujícího, tzn. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo/bydliště, kontaktní telefon a e-mailová adresa
b.) Vlastní motiv, text objednávaného zboží
c.) Množství objednávaného zboží
d.) Adresa místa dodání zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že zboží má být dodáno na adresu sídla/bydliště Kupujícího)
e.) Jméno a příjmení osoby oprávněné k převzetí dodávaného zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že k převzetí dodávaného zboží je oprávněn Kupující, případně jakýkoli jeho zaměstnanec).
Nebude-li objednávka obsahovat náležitosti dle předchozího článku, je považována za neúplnou. Prodávající se v takovém případě pokusí kontaktovat Kupujícího a vyzvat jej k odstranění nedostatků elektronické objednávky a jejímu případnému upřesnění a/nebo doplnění. Okamžikem doručení údajů upřesňujících a/nebo doplňujících elektronickou objednávku Prodávajícímu se elektronická objednávka považuje za úplnou. ohybackanaroxor.cz si vyhrazuje právo nedodat objednané zboží bez udání důvodu, zejména vzniknou-li pochybnosti o seriózním jednání objednatele, toto nedodání oznámí e-mailem do 7 dnů od objednání.
2.Smluvní pokuta
Pokud si zákazník objednávkou objedná zboží u prodáv
ajícího, aniž by objednávku zrušil, případně odstoupil od smlouvy a zásilku si nepřebere od kurýra, tato bude vrácena prodávajícímu zpět, prodávající má právo vyúčtovat kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10 € + cenu poštovného, která mu byla účtována při objednávce, za nedodržení smluvních podmínek do 10 dnů od vrácení.
3.Storno objednávky - Odstoupení kupujícího od smlouvy
Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodu do 24 hodin. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část, pokud zboží nelze vyrobit, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet ve lhůtě 15-ti kalendářních dnů. Vzhledem k zakázkovému prodeji zboží zhotoveného dle zvláštních požadavků Kupujícího a určeného samostatně pro jednoho Kupujícího není možné odstoupit od Kupní smlouvy
4.Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupit od smlouvy
V případě, kdy je Kupní smlouva uzavřena použitím prostředků komunikace na dálku (v tomto případě elektronický obchod na internetu), má Kupující právo od Kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Oznámení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu doručeno do skončení doby pro odstoupení a zároveň musí být Prodávajícímu řádně vráceno kompletní zboží v původním stavu se všemi doklady a dokumentací, které byly Kupujícímu dodány.
Adresa pro vrácení : BAT HAUS s.r.o, Luční 31, 01501 Rajec
Odstoupením Kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od začátku ruší.
Prodávající je povinen převzít zboží zpět a vrátit Kupujícímu nejpozději ve lhůtě 15 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy cenu zaplacenou za zboží převodem na účet Kupujícího. Náklady na poštovné hradí Kupující. Vyžádané vrácení (kurýr) je ve výši 7 €. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek Prodávající nebude akceptovat odstoupení od elektronické objednávky a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět. Kupní cena zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím ohybackanaroxor.czje uvedena dle zvláštních požadavků zákazníka a zobrazuje se na ohybackanaroxor.cz. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) ceny zboží uvedené ohybanaroxor.cz s tím, že nové ceny zboží jsou pro Kupujícího platné dnem jejich uveřejnění na ohybackanaroxor.cz Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již Kupujícím objednané. V případě, že se na ohybackanaroxor.cz objeví u některého zboží cena evidentně vadná. jde-li o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se odlišuje od ceny obvyklé, nebo z důvodu vady systému se u zboží objeví cena "0,- €" nebo "1,- €", Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může Kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud Kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.
5.Osobní údaje, jejich zpracování a ochrana
Informace pro subjekty údajů o zpracovávání osobních údajů podle nařízení EU 2016/679 (dále jen „GDPR“), Čl. 13 a dalších.Provozovatel: BAT HAUS, s.r.o., Kvačalova 55, 010 04 Žilina, IČ: 51309131.
Účely zpracování: Identifikace klientů e-shopu za účelem správné fakturace a správného doručení zboží.
Právní základ zpracování: Smlouva.
To znamená, že získávání osobních údajů je (platí zatrženo)
- [x] zákonným požadavkem,
- [x] smluvním požadavkem,
- [x] požadavkem na uzavření smlouvy.
Následkem neposkytnutí osobních údajů by bylo nesplnění účelu zpracování. Zpracování osobních údajů se nezakládá na GDPR Čl. Čl. 1 písm. f.
Z jakého zdroje jsou získávány osobní údaje: Přímo od dotčené osoby.
Kategorie osobních údajů: - Jméno, - příjmení, - adresa (doručení) - telefon - e-mail.
Soubor zpracovatelských operací s osobními údaji: získávání, zaznamenávání, pořádání, strukturování, uchovávání, přepracování nebo změna, vyhledávání, prohlížení, využívání, [x] omezení, [x] vymazání, [x] likvidace.
Příjemci nebo kategorie příjemců: Žádné
Zprostředkovatel: Osobní údaje nejsou poskytovány zprostředkovatelem.
Další příjemci (kt. osobní údaje dále nezpracovávají): - správa IT - provider web služeb - přepravní služba, například. DPD, SDS, GLS.
Pozn.: Ve smyslu GDPR se orgán veřejné správy, v případě jsou-li mu osobní údaje poskytnuty, za příjemce nepovažuje.
Přenos osobních údajů do třetí země: Neuskutečňuje se.
Doba uchovávání osobních údajů: 10 let po ukončení zpracování, pokud to nestanoví registraturní řád provozovatele.
6. Právní nárok dotčené osoby: Dotčená osoba má právo požadovat od provozovatele přístup k jejím osobním údajům, právo na jejich opravu nebo vymazání nebo
ízení zpracování, právo namítat vůči zpracování, jakož i právo na přesnost osobních údajů. Dotčená osoba má právo namítat případné automatizované individuální rozhodování i profilování. Dotčená osoba má právo podat stížnost Kontrolnímu úřadu, a to především v členském státě svého pobytu. Na Slovensku je to Úřad na ochranu osobních údajů. V případech uvedených v GDPR Čl. 17 má subjekt údajů právo na vymazání (právo na „zapomenutí“).
Automatizované rozhodování, tedy předem stanovený postup, který je následně prováděn automatizovaně. Provozovatel při zpracování osobních údajů nevyužívá automatizované rozhodování.
Profilování, tedy sledování resp. předvídání chování: Provozovatel při zpracování osobních údajů nevyužívá profilování.
7.REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřešíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Pokud jsou viditelné vady na obalovém materiálu nebo jiné škody, které byly způsobeny přepravou, musí být nahlášeny kurýrní společnosti, případně musí být sepsán reklamační protokol přímo s kurýrem. Za vady způsobené přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
8.Záruka se nevztahuje na:
a) vady zapříčiněné běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávnou montáží
d) nesprávným skladováním
9.Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme co nejdříve informovat o stavu reklamace.
10.Přebírání zboží
Prodávající neodpovídá za opožděnou dodávku zboží zaviněnou kurýrní službou, případně udáním nesprávné adresy kupujícího. Kupující je povinen důkladně zkontrolovat zboží při jeho převzetí od přepravce/kurýra a potvrdit svým podpisem převzetí zboží na dokladu o převzetí zboží. Reklamaci za případné nedodání zboží vinou kurýra nebo poškození zboží zaviněné kurýrní službou je nutné v takových případech uplatňovat přímo u pracovníka kurýrní služby.
Poškozené zboží kupující od kurýra nepřevezme a poškození zboží kupující zaznačí do dokladu o převzetí zboží. Reklamace mechanického poškození zboží zapříčiněného přepravou, jehož převzetí bez vad potvrdil kupující pracovníkovi kurýrní služby, nebudou prodávajícím uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu posktnuto.
Dodatečné mechanické poškození zboží, které zákazník zjistil po otevření balíku (prasknutí, poškrábání...), je třeba nahlásit nejpozději do 3 dnů ode dne převzetí zboží od kurýrní společnosti. V opačném případě plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuto. Pro případnou reklamaci je třeba uschovat obalový a výplňový materiál balení do doby, než bude reklamace ukončena.
11.Další ustanovení
ohybackanaroxor.cz si vyhrazuje právo nedodat objednané zboží bez udání důvodu. Nedodání zboží oznámí objednateli emailem do 15 dnů nebo telefonicky. Pokud jste při registraci neuvedli správné telefonní číslo, vyhrazujeme si právo Vaše objednávky stornovat s upozorněním o doplnění telefonního čísla. Uznáváme elektronickou formu komunikace, jako závaznou pro obě smluvní strany. Zakoupením zboží v e-shopu zákazník souhlasil s obchodními podmínkami.
12.Doprava a platba za zboží
Doba vyřízení objednávky je 2-3 pracovní dny kromě zboží, u kterého je uvedena delší doba dodání.
Dopravu realizujeme pomocí přepravních společností DPD.
Doprava
1. Přeprava kurýrem (DPD, Geis, SDS).
Cena za přepravu maximálně 5 EUR + 1,80 EUR příplatek za dobírku.
Kurýr doručuje balíky zpravidla 24 hodin od odeslání, v některých případech do 48 hodin.
Z důvodu zvýšení dopravného za nadrozměrné balíky (nad 1,7m) jsme nuceni účtovat příplatek 3,50 € s DPH za balík, jehož rozměr bude nad 1,7m. Poplatek je účtován iv případě objednávky nad 250 €, kdy dopravné není účtováno.
Přepravu vybíráme podle charakteru zásilky a rozměrů. Děláme vše pro to, aby byla cena za přepravu co nejvýhodnější.
2. Osobní odběr-zboží si vyzvednete v našem sídle, osobní odběr si dohodnete s naším pracovníkem.
3. Poštovné ČR - základní cena poštovného do ČR je 10,90 €. Výše poštovného může být upravena podle hmotnosti zásilky.
Cena za přepravu je stejná v rámci celé České Republiky.
Platba
Platbu si můžete vybrat dle Vašich preferencí, možností a důvěry k nám!
1. Platba dobírkou:
Odešleme zboží na Vámi uvedenou adresu s dobírkou.
Platbu realizujete pri převzetí zásilky kurýrovi.
2. Platba převodem/vkladem:
Informace potřebné k platbě Vám budou zaslány prostřednictvím e-mailu
Peníze odešlete na náš účet. Pozor, pro identifikaci platby je třeba uvést správný variabilní symbol - číslo objednávky!
Po ověření platby Vám bude zboží odesláno pokud není zboží na skladě tak Vám bude odesláno ihned jak jej naskladníme.
Informace o provedení ověření a následném odeslání Vám bude zaslána na e-mail
Nutno počítat se zdržením v závislosti na transakční době jednotlivých bank (1-2 pracovní dny)
Bankovní spojení: SK52 8330 0000 0026 0137 2220
3. Platba v hotovosti při osobním převzetí
Zboží na objednávku
U zboží na objednávku můžeme požadovat zálohu ve výši 30% z hodnoty zboží. Zboží, které je na objednávku, nelze vrátit.
Podávání informací
Každý náš zákazník si může prověřit stav své objednávky, příp. se dotazovat o podrobnější informace o zboží, službách, záruce, atd.:
Tel.: 0911 468 222 - PONDĚLÍ - PÁTEK od 09.00 - 17.00 hodin.
e-mail: ohybacky@hsystem.cz
13. Ochrana osobních dat
Informace o ochraně osobních údajů najdete v sekci Zásady ochrany osobních údajů
14.Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Provozovatel:
BAT HAUS,s.r.o. , Kvačalova 55, 01004 Žilina, Slovenská republika, IČO: 51309131 / DIČ: 2120664084/nie sme platci DPH
Banka: ČSOB, Bankovní účet: 344359949/0300, IBAN: CZ18 0300 0000 0003 4435 9949, SWIFT: CEKOCZPP